Компанія Finport Technologies активно розвиває напрямок внутрішньокорпоративних Інтранет-порталів.
Інтранет-портал - це внутрішня корпоративна інформаційна система, створена на основі Інтернет-технологій і спеціально розроблена для управління і роботи з інформацією, для організації доступу до документів і сервісів усередині компанії.
Інтранет-портал дає можливість співробітникам компанії ефективно використовувати накопичені корпоративні знання, оперативно реагувати на події в компанії, а також організовувати ефективний процес групової роботи.
Основні особливості Інтранет-порталів:
- низький ризик і швидке повернення інвестицій (можливість отримання швидких результатів при невеликих витратах);
- інтеграційні технології (можливість ефективного об'єднання програмних рішень на базі різного програмного забезпечення в єдину інформаційну систему);
- «каталізатор інвестицій» (можливість прискорити процес окупності вже придбаного програмного забезпечення, а також систематизувати та впорядкувати подальші інвестиції в інформаційну інфраструктуру);
- забезпечення ефективних комунікацій між співробітниками.
Основні завдання, які вирішує Інтранет-портал:
- забезпечення співробітників компанії зручним сховищем інформації з можливістю розширеного пошуку і логічною рубрикацією;
- автоматизація бізнес-процесів різних підрозділів компанії (відділ кадрів, відділ зв'язків з громадськістю, аналітичний департамент тощо);
- максимальна стандартизація і спрощення рутинних операцій зі створення й публікації документів компанії;
забезпечення централізованої публікації та зручного оновлення на Інтранет-порталі новин, оголошень, наказів тощо; - реалізація механізмів планування та звітності;
- створення систем розсилання новин, як окремим співробітникам, так і різним групам та відділам;
- проведення онлайн-консультацій та конференцій;
- координування робіт і взаємодія користувачів;
- інтеграція прикладних систем в єдину корпоративну інформаційну систему;
- можливість збору та аналізу інформації про інтереси співробітників при перегляді ними інформації на порталі;
- резервування ресурсів усередині компанії;
- розподіл прав доступу до інформації та ін.